📍Regio Utrecht en regio Zuid-West Nederland
🕑 dagdienst 🎓 mbo-4 🗒 31 mei 2022
Ben je servicemonteur, storingsmonteur of onderhoudsmonteur en wil je expert worden op je vakgebied? We zoeken een zelfstarter die Work hard, Play hard als motto heeft.
Als Field Service Engineer werk je met de mooiste techniek. Je werkt hard en geeft wat je hebt. En daar krijg je veel moois voor terug.
📍 Regio Utrecht en regio Zuid-West Nederland
🕑 dagdienst
🎓 mbo-4
🗒 31 mei 2022
Ben je servicemonteur, storingsmonteur of onderhoudsmonteur en wil je expert worden op je vakgebied? We zoeken een zelfstarter die Work hard, Play hard als motto heeft.
Als Field Service Engineer werk je met de mooiste techniek. Je werkt hard en geeft wat je hebt. En daar krijg je veel moois voor terug.
Nooit uitgeleerd, nieuwsgierig naar de nieuwste technische ontwikkelingen? Ben je een vrijbuiter die houdt van diverse werklocaties en uiteenlopende technische problemen en uitdagingen? Als Field Service Engineer ontdek je wat jij in huis hebt.
Een van onze teamleden gaat binnenkort met pensioen, waardoor deze vacature is ontstaan.
Nooit uitgeleerd, nieuwsgierig naar de nieuwste technische ontwikkelingen? Ben je een vrijbuiter die houdt van diverse werklocaties en uiteenlopende technische problemen en uitdagingen? Als Service Engineer ontdek je wat jij in huis hebt.
Een van onze teamleden gaat binnenkort met pensioen, waardoor deze vacature is ontstaan.
Ik moet er niet aan denken gebonden te zijn aan één werkplek. Daarom heb ik voor een baan als Field Service Engineer gekozen. Nu werk ik op 4 verschillende plaatsen.
— Thom, Field Service Engineer
Elopak B.V. is onderdeel van de Noorse Elopak-organisatie. We ontwikkelen totaalsystemen voor duurzame kartonnen drankverpakkingen. Over de hele wereld hebben we verschillende productiebedrijven, een machinefabriek en verkoopkantoren. De grootste coating- en verpakkingsplants van Elopak staan in Terneuzen, Zeeland.
Voor klanten als Arla Foods, Royal Friesland Campina en Royal A-ware zijn de installaties van Elopak het hart van de productielijn. En dat is jouw werkterrein. Als Service Engineer werk je met de meest geavanceerde machines, installaties en robots van Elopak en vind je alle soorten techniek terug.
Het grootste voordeel van deze baan? Dat is voor mij de zelfstandigheid, de vrijheid. De mogelijkheid om zelf zaken op te pakken en te organiseren.
— Jerry, Field Service Engineer
Jouw welzijn is belangrijk voor ons. Daarom hebben we veiligheidsrichtlijnen waar we ons altijd aan houden. Zo werk je veilig en kun je na een werkdag weer gezond naar huis.
Een lastig probleem oplossen geeft me een kick. Als je er niet meteen uitkomt is het wel frustrerend, want de klant wil verder produceren. Pas stond er ook een machine muurvast. Ik had back-up van een collega en na wat puzzelen kwamen we er samen uit.
— Jerry, Field Service Engineer
Je wordt deel van de afdeling Technical Service West. De Service Manager stuur je team aan. Met je 12 directe collega’s zorg jij ervoor dat onze installaties doen wat ze moeten doen. En het liefste nog meer. Onze doelstelling is: steeds beter worden. Leren van alles wat we doen en een zo efficiënt mogelijke service bieden aan onze klanten. 100% tevreden zijn we nooit, want het kan altijd beter en sneller.
Naast je Nederlandse collega’s heb je contact met collega’s over de hele wereld. Bijvoorbeeld in een overleggroep over een serie machines. Of tijdens een algemeen Teams-overleg en straks weer live in Duitsland of Noorwegen.
Wanneer je start als Service Engineer krijg je een uitgebreid inwerktraject, voornamelijk on-the-job. Je wordt ingewerkt door een of twee ervaren collega’s. Daarnaast volg je, als de maatregelen het toelaten, trainingen in Duitsland bij onze machinebouwer, in Noorwegen bij het hoofdkantoor en in Terneuzen op onze productielocatie. Je hebt gemiddeld zo’n 2-3 jaar nodig om alles onder de knie te krijgen.
Heb je ambitie? Binnen onze afdeling is er volop ruimte om extra taken en projecten op te pakken, zodra jij daar klaar voor bent. Of groei door naar een nationale of internationale technische rol binnen de Elopak Groep.
✅ Je enthousiasme en drive verder gaan dan de gemiddelde techneut om je heen.
✅ Je begrijpt hoe je klanten op een juiste manier aanspreekt en benadert. Je houdt overzicht, blijft rustig en begrijpt dat je anders communiceert naar een operator dan de plant manager.
✅ Je er al staat voor iemand je iets heeft gevraagd. Hup, aan de slag en aanpakken maar.
❌ Jij van mening bent dat je de oplossingen van tevoren al hebt of meer praat dan werkt: kijk nog even verder.
❌ Je dagelijks om 17 uur aan de aardappelen wil zitten.
❌ If you need Google Translate to understand this sentence.
Houd jij onze lijnen draaiend?
Heb je nog vragen?
App of bel dan naar:
Peter Böhne (Service Manager): 06 – 14 85 43 56
Gerard van Willegen (Technical Manager): 06- 13 14 69 98.
Binnen 5 werkdagen na je sollicitatie nemen we contact met je op.
Je kunt nog solliciteren tot en met 31 mei 2022.
In een wereld die snel verandert zijn wij je stabiele basis.
Bij Elopak maken we kartonnen drankverpakkingen. Hoe de economie ook gaat: eten en drinken gaat door.
En duurzaamheid? Dat is bij Elopak geen leeg begrip, maar ons bestaansrecht.
Zo stellen we de toekomst van het bedrijf en de generaties na ons veilig.
Voeg daar loyale medewerkers, hechte teams en volop ontwikkelkansen aan toe en je bent ‘here to stay’.